Wednesday 4 October 2017

Eve Online Trading Poster Mellom Tegn


Game Eve online anses å være et av de mest fremtredende og populære online spill. Den har allerede vunnet hjerter med titusen fans fra hvert hjørne av verden, og deres nummer fortsetter å vokse. Eve Online er en helt utviklet spillverden. Når du har dratt inn i det, vil du elske det for alltid. I 2008 ble Eve online tildelt en tittel Game of the Year, og det er mange grunner til det. Velutviklet gameplay, ekte livsøkonomisk modell og svært fengslende spillverden kan ikke gripe oppmerksomheten din og vinne beundring. For å krone det blir alle hver enkelt spiller med på samme server, noe som gjør spillet enda mer interessant. Konkurrer med andre, utvikle strategien din og bli toppspilleren alt er mulig i Eve online. Hva gjør Eve Online så spesiell Det er mange ting i Eve Online som gjør det spesielt. Man kan bli med i økonomiske og krigsallianser og guilds med andre spillere, utvikle sin egen strategi og nyte mange flere funksjoner. Eve Online tilbyr en spiller et annet univers med egne regler, valuta, som heter Eve isk, elementer og tegn. Spillet utvikler seg kontinuerlig, slik at du aldri blir lei av det. Du vil finne mange aspekter av Eve online verden som ligner på din egen, noe som gjør spillet enda mer fascinerende. Føl deg interessert Lar oss lære mer informasjon om spillverdenen. Eve online isk spill valuta Som du sikkert vet, har spillet sin egen valuta Eve isk. Man kan bruke den til ethvert formål. Normal person bruker penger: Du kan kjøpe Eves skip. våpen, spesielle gjenstander, bøker for å skaffe seg spesielle ferdigheter og mange andre ting. Generelt Eve online isk er designet for å gjøre ditt gjennomgang av spillet lettere og underholdende. Med Eve isk må du ikke vente i uker for å få en annen modul klar eller gjenstand ulåst. Man bør nevne at du ikke bare kan bruke, men også tjene penger i spillet, så du må holde balansen og spore utgifter. Men generelt valuta gjør spillet mye morsommere. Bruk Eve online isk, og spillet vil betale deg tilbake med enda mer mettede spillaktiviteter. Som du ser, er alt ganske enkelt, og hvis du er tom for spillvaluta, kan du alltid kjøpe isk på nettstedet vårt og fortsette spillet ditt. Hva kan dette nettstedet tilby deg? Denne nettsiden ble laget av de som produserer Eve Online eller spiller det profesjonelt og derfor har god tilgang til Eve online isk. Vi er et team av dem som gjør Eves verdener mulig, så her kan man få så mye av Eve isk som han trenger. Dessuten, siden vi er nært knyttet til dette spillet, tilbyr vi deg ikke bare valuta selv, men også muligheten til å kjøpe Eve-konto, moduler, skip og alle andre ting som er tilgjengelige i spillet. Vi kan tilby deg selv piloter lisensutvidelser (Plex) med spesialfunksjoner. Så hvis du vil kjøpe plex, bare gi oss beskjed. Vi ønsker å være ærlig med deg og fortelle deg at KKP ikke godkjenner slik handel med Eve online isk og ved samarbeid med oss ​​bryter du med spillelisens-EULA. Likevel er enhver operasjon gjennom vår nettside nesten umulig å spore. På denne måten kan du kjøpe Eve-konto eller sende enkelt uten bekymringer for å bli fanget. Spillet tilbyr mange økonomiske muligheter og allsidighet av Eve-markedet skaper beskyttelse for kontoen din. Hva kan jeg kjøpe her Som vi allerede har fortalt, tilbyr vår nettside et bredt utvalg av alternativer: man kan enten få Eve isk selv og bruke dem på egen måte eller kjøpe varene selv om det er skip, moduler eller noe annet. Det er din strategi og ditt valg, og vi er i vår tur klar til å tilby deg det bredeste spekteret av de mulige elementene og ubegrenset mengde spillvaluta. Og vær spesielt oppmerksom på et alternativ til å kjøpe Eve-konto. som betyr at du kjøper Eve karakter med allerede utviklede ferdigheter og enkelte gjenstander som er til disposisjon. Full-pack forsiktig oppdratt og lært bare for deg Dette er en god variant for de som ikke vil bruke mye tid på treninger og ønsker å komme ned til mer kompliserte oppgaver med en gang. Et annet alternativ er å kjøpe Eve plex. som er et slags abonnement på spilletid. Det finnes to typer abonnementer: plex som varer i 30 dager og Eve gtc som varer i 60 dager. Bruke dette nettstedet for å forlenge abonnementet er mye bedre for deg siden prisen vi tilbyr er de laveste på Internett, og de er utvilsomt lavere enn de offisielle prisene. Så hvorfor skal du betale mer for å motta det samme Du kan være sikker på at disse operasjonene er helt trygge. Vi selger alle elementene fra våre ekte kontoer fra et tegn til et tegn. På denne måten ser alle operasjoner på systemet helt normalt. Vi selger bare de tingene vi har tjent oss selv, slik at systemet ikke kan spore noe galt. Med vår hjelp kan du motta noe element eller mengde Eve isk du vil ha. Du kan kutte ned tiden som trengs for å trene og kjøpe Eve-konto med et tegn du alltid drømte om. Det er ikke noe skip eller en bok med ferdigheter du ikke kan kjøpe. Vi legger merke til at det er nær korrelasjon mellom nivået på kontoen din og skipene du bruker. Det er ikke noe poeng å kjempe med svake skip og velutviklet karakter eller bruk svært dyrt skip og lavt nivå karakter. Bare en kombinasjon av en dyktig karakter og høyt nivå elementer vil gi deg fruktbare resultater. Vår nettside gir deg en flott sjanse til ikke å vente lenge og få alt umiddelbart. Med oss ​​vil du få mest mulig ut av spillet og hoppe over rutinen for å stige til toppen. Du vil være blant de sterkeste spillerne fra begynnelsen, og det er ikke det som hver nybegynner drømmer om. Vår nettside åpner deg for en dør til den allsidige verden av Eve Online. Hvert hjørne av spillet vil bli åpnet for deg, venter når du tar hensyn til det. Du kan kjempe med enhver spiller du vil være det noen fra Eve Olympus eller noen som nettopp har startet sin vei på Eve Online. Få deg til å starte posisjoner mer fordelaktig og tjene mer Eve online isk ved hjelp av din nye konto. Nyt billige plex priser. stort utvalg av skip og andre varer og selvfølgelig den unike sjansen til å kutte veien til toppen av Eve Online WorldPopular Topics Nylig skrev jeg om fem grunner spillere skal gi Eve Online 5 grunner til å gi Eve Online en ekstra sjanse 5 grunner til å gi Eve Online En annen sjanse De siste årene har CCP Games gjort endringer for å hjelpe nybegynnere å grave inn i Eves massive univers, og de har betalt seg. Les mer. en beryktet skremmende plass MMO, en andre sjanse. Én grunn til at jeg nevnte er at spillene har en unik inntektsgenerering, noe som gjør at spillerne kan betale for deres månedlige avgift med et spill i spillet som kalles Pilots License Extension. Hvis du kan kjøpe disse, kan du spille Eve gratis, for alltid. De er ikke billige, men for tiden ca 600 millioner kroner (Eves valuta) og stiger sakte, men stabil. Nye spillere med et ryktefartøy og et par millioner plass-dollar kan se på prisen på en PLEX og tro det er altfor dyrt å ha råd til. Faktisk er det ikke vanskelig å komme opp med pengene hvis du vet hvordan. Heres tre måter en nybegynner kan tjene nok til å spille gratis 5 Først og fremst Premium MMO-spill som nå er gratis å spille MUO Gaming 5 Først Premium MMO-spill som nå er gratis å spille MUO Gaming Det er vanskelig å si hvor spillbransjen er på vei, men freemium spill er sannsynligvis en stor rolle i den. Hvor tradisjonelle spill ber om seksti dollar opp foran, tar freemium spill sine. Les mer . Stasjonshandel Kjernekonseptet med stasjonshandel er veldig enkelt. Du sitter et tegn på en stasjon, du har det karaktertrevne handelsferdighetene, og du kjøper varer lavt, enn å selge dem høyt. Forskjellen går i lommeboken din. For å starte handel med stasjoner må du først ha et tegn i en av de store handelsnavene. Disse er, i størrelsesorden største til minste, Jita, Amarr, Dodixie, Rens og Hek. Mindre handelshubber ser et lavere volum av varer, men har også mindre konkurranse, så du bør velge et knutepunkt basert på hvor ofte du planlegger å se på handler. Spillere som liker handel, og ønsker å gjøre det i flere timer, bør gå til Jita. De som bare vil sjekke om handler en gang om dagen (eller mindre) skal gå til Hek eller Rens. Du må også trene karakteren du handler med, hvem er sannsynligvis et alt, i noen grunnleggende ferdigheter. Trade, Retail, Wholesale og Tycoon ferdigheter påvirker hvor mange ordrer du kan ha, og du vil sannsynligvis minst få de to første til nivå 5 og engros til nivå 3 (som lar deg løpe opptil 108 ordrer). Du bør også planlegge å utdanne regnskaps - og meglerforbindelser til nivå 5, da disse ferdighetene reduserer avgifter og megleravgifter (det vil si mer penger i lommen). Ingen av disse er forutsetninger, men du kan begynne å handle mens du venter på dine ferdigheter til å nivåere opp. Når handelskarakteren din kommer til huben du ønsker, må du begynne å kjøpe varer med Bestillingsordre. Disse ordrene forteller andre spillere du vil kjøpe varer til en viss pris. Ideelt sett vil din bestillingsordre tilby mer enn noen andre hvis det gjør det, spillerne vil selge bestillingen din først når de ser på å flytte den aktuelle varen. Når du har kjøpt varer gjennom kjøpsordrer (som kan ta timer eller til og med noen dager), selger du dem igjen ved å selge bestillinger. Igjen, å ha den laveste prisen er vanligvis best, men selvsagt vil du tjene litt fortjeneste. Så, hvilke ting skal du handle Mens det er massevis av teori som omgir svaret på dette spørsmålet, foreslår jeg at du bare laster ned Elinor. et fan-laget verktøy som automatisk kan analysere noe element. Når Elinor kjører, kan du eksportere data til det ved å klikke på Eksporter til fil når du har et element valgt i spillmarkedsvinduet, og Elinor vil beregne margin, volum og fortjeneste for deg. Du bør se etter varer med en margin på minst 10. Også vær oppmerksom på volum tallene hvis de er i de lave hundrevis, må du kanskje vente en stund for en kjøps - eller salgsordre som skal fylles. Når du har disse grunnleggende på plass, er det ikke mye å gjøre unntatt overvåke bestillinger. Sørg for at dine bestillingsordrer betaler den beste prisen, så selg de gjenstandene du kjøper til laveste pris, samtidig som du opprettholder 10 lønnsomhet eller bedre. Du må noen ganger bytte varer du kjøper og selger ettersom andre spillere går inn i disse markedene, og du vil tjene mer penger, oftere du sjekker dine bestillinger. Likevel er det helt mulig å sjekke bestillinger en gang per dag og få en daglig fortjeneste på 5 til 10 av din totale verdi, noe som betyr at du skal fordoble pengene dine hver uke eller to. En spiller som gjør det bra kan kjøpe en PLEX innen en måned, mens de som bruker mindre tid, kanskje trenger to. Men når handelsrommet ditt har begynt, vil du høste større og større belønninger en spiller vil en milliard ISK i bransjer ofte gjøre 100 millioner kr. På daglig basis. Spillere som ønsker å handle bør også lese bloggene Markets For ISK og Merchant Monarchy. Begge er skrevet av spillere som startet med ingenting, og nå har titusenvis av ISK sittende. Forfatteren av den sistnevnte bloggen har over 300 milliarder kroner, nok til å spille Eve fri for 500.000 år Interregional handel Mens stasjonshandler sitter på ett sted, gjør interregionale handelsmenn penger ved å kjøpe varer på steder hvor de selger lavt, da hale dem over til et sted hvor de selger for mer. Det kan være mye fortjeneste i dette, men det er også mer arbeid. For å være en interregionalt næringsdrivende vil du ha samme ferdigheter som en stasjonærer (se ovenfor). I tillegg vil du velge rase industrielle skip piloting ferdigheter, som Gallente Industrials, som vil la deg pilot grunnleggende hauling skip. De grunnleggende industriene er Tayra, Bestower, Iteron Mark V og Mammoth. Hver har et stort lasttak, som kan gjøres større med Utvidet Cargohold-utstyr fra markedet. Du bør også ha liten, rask fregat. Ikke alle produktene du har, vil være store, og små laster kan transporteres raskere i fregatt enn en stor industri. Når du har ditt skip, må du finne varer som er verdt å selge. Heldigvis har Eve-markedet fansite Eve-Central et sammenligningsverktøy som gjør det for deg. Bare skriv inn systemet du vil ha fra, og regionen du vil ha til, så vel som den maksimale prisen du har råd til å betale for et produkt. En liste over kandidater vil bli generert for deg. Jita, det største handelsnavet i Eve, har også en tendens til å ha de laveste prisene, så du vil sannsynligvis gå inn i feltet. Systemet du er med på, kan være et av de andre handelsnavene Amarr, Dodixie, Rens eller Hek. Med listen generert, skann elementene for de som beveger seg i relativt høye mengder. Alt over ti er anstendig, og et element som beveger seg i et volum på 50, 100 eller mer, er en god kandidat. Når du har identifisert et element, besøk Eve Markets og søk etter det. Denne praktiske nettsiden vil generere en supplydemand-graf som hjelper deg med å avgjøre om varen sannsynligvis vil selge når du flytter den. Etter at du har flyttet transporten din til sin nye plassering, kan du enten selge den til noen som har en kjøpsordre lagt ut (hvis det ville være lønnsomt) eller lage din egen salgsordre. Når du tjener flere penger, kan du flytte flere varer verdt mer ISK, noe som vil bety bedre og bedre fortjeneste. Det er imidlertid klokt å ikke flytte mer enn 100 millioner ISK av varer samtidig, fordi piratene noen ganger har chikanere spillere selv i høyt sikkerhetsrom. Hvis du trenger å flytte svært store bestillinger, bør du vurdere å utføre arbeidet til et dedikert transportselskap som Red Frog Freight. Mens du kan få skipet ditt å flytte varene på auto-pilot, må kontoen din være logget inn under reisens varighet, så dette yrket er best for spillere som noen ganger kan sjekke inn på spillet. Du kan forvente å få en fortjeneste på 30 til 50 på god fart, så det er mulig å ha råd til en PLEX innen noen uker med uformell helling. Fraksjonskrigføring Mens stasjonshandling og hauling kan være svært lønnsomme, kan de ikke interessere alle. Noen spillere bryr seg lite om det økonomiske spillet og vil helst fly inn i rommet, jo mer farlig, jo bedre. Hvis det høres ut som deg, så er Faction Warfare en fin måte å tjene penger på. Det er fire NPC-fraksjoner i Eve Amarr, Caldari, Gallente og Minmatar. Hver er alliert med en annen, og i krig med to andre. Når du blir med i en faksjonsmilit, blir du flagget for PvP-kamp mot hvem din fraksjon er i krig med, og du får muligheten til å fange komplekser i anfægtede systemer. Du kan se omtvistede systemer ved å se på Faction Warfare-menyen, som er tilgjengelig på stasjoner eller i rommet (merkelig, under Business-delen i sidefeltet). Du kan bare bli med en militær når du er i en stasjon som eies av den fraksjonen. Systemer blir vunnet og tapt ved innfanging av komplekser, oftere kalt plexes for short. Disse målene er lett forsvaret av NPC-skip og kan fanges av spillere. De kommer også i forskjellige størrelser nybegynner, små, mellomstore og store. Bare grunnfregattene kan komme inn i nybegynnerpleksene, mens avanserte tech 2 fregatter og destroyers kan komme inn i små plekser. Middels plexes tillater også kryssere, og de største har ikke restriksjoner på skipet. Fange et plex gir deg Lojalitetspoeng. Basisverdiene er 10.000 for nybegynnere, 17.500 for små, 25.000 for mellomstore og 30.000 for store. Hvis fraksjonen din har det bra, kan disse belønningene økes med opptil 225, noe som betyr maksimalt 97.500 poeng i stor plexfangst. Dette er hvor pengene kommer inn. Lojalitetspoeng kan innløses for spesiell ammunisjon, utstyr og skip som bare er tilgjengelige ved å tjene lojalitet med en fraksjonsmilitær. Disse spesielle gjenstandene er også bedre enn dagligdagsutstyr. Og de kan bli solgt på markedet for mye penger. Lojalitetspoeng konverteres ofte til ISK med en sats på 3.000 kr. Per lojalitetspoeng. Det betyr at å fange en enkelt nybegynner plex kan netto mellom 15 millioner og 100 millioner ISK, avhengig av faksjonen din nåværende suksess. Det er mye penger. Det er imidlertid noen ulemper. For det første må elementene du kjøper med Loyalty Points ikke konverteres til ISK, du må selge dem. Dette betyr at du må trene inn i et industrisertifikat og hente opp noen handelsferdigheter, slik at du av og til kan trekke dine verdifulle fraksjonsposter til et handelsnav. For det andre må du spille i et PvP-miljø. Ny til MOBAs Heres. Hvordan finne ut hvilken som er for deg. Ny til MOBAs Heres. Hvordan finne ut hvilken som er for deg. Hvis du ikke har spilt under en stein de siste årene , du har tatt på MOBA-sjangeren av spill, eller har i det minste hørt om dem. Mens det er en håndfull. Les mer. Du trenger ikke å engasjere andre spillere for å fange et komplisert, men motstandere vil noen ganger vise seg for å forsøke å hindre fangst, og pirater strever også fraksjonskrigfarsystemer på jakt etter en kamp. Som nybegynner vil du generelt unngå konflikt fordi dine ferdigheter sannsynligvis ikke passer til motstanderen din. Men hvis du flyr en billig fregatt (en som koster ikke mer enn noen få millioner kroner), vil det være mye å miste et skip. Noen spillere kan til og med foretrekke å vite at du blir jaktet, kan gi deg en spenning. De fleste spillere vil kunne fange to plusser en time. Forutsatt at de er begge små, og ingen fraksjonelle bonuser er i kraft, er det 35 000 lojalitetspoeng, eller om lag 50 millioner til 100 millioner kroner. En hardcore-spiller kan tjene en PLEX på en dag, mens uformelle spillere kan spille gratis ved å bruke bare fem til ti timer i fraksjonskrigføring en måned. Konklusjon Det finnes andre måter å tjene ISK og spille Eve Online gratis, men de tre metodene som er oppført her, er de beste for nybegynnere. Alle tre krever veldig lite startkapital og bare en håndfull ferdigheter, hvorav ingen er forutsetninger. En ny spiller kan realistisk tjene nok penger til å kjøpe en PLEX innen en måned ved hjelp av noen av disse metodene, noe som betyr at du bare må betale for den første måneden du spiller. Har du noen tips om hvordan du tjener penger i Eva. La dem være i kommentarene. 9 kommentarer Skriv en kommentar Nyeste opphav Relaterte artikler Siste tilbud Abonner på vårt nyhetsbrev EVE Online EVE Online - Core Starter Pack EVE Online - Premium Edition EVE Online 16 Noen ganger en historien om en feil er så spennende du må skrive den ned - så hvis du er teknisk tenkende eller bare nysgjerrig på realiteter utviklingen på EVE Online. Bli med meg for en dykk dykk i den tekniske dybden av EVE Online-kodebase, da jeg forteller hvordan en av de eldste feilene i spillet ble jaktet og løst. Vi jobbet alltid med å forbedre EVE Online og vår kodebase, og jeg håper du liker å komme med på en reise av hvordan dette arbeidet kan se ut. Hvordan det hele begynte For en liten stund siden spurte CCP karkur meg om jeg kunne hjelpe med et problem hun hadde sett på med drone-vinduet, hvor det noen ganger ville slutte å oppdatere når droner blir tilbakekalt. Hennes etterforskning avslørte ikke noen feil i koden relatert til droner eller brukergrensesnittet. I løpet av få timer klarte hun å repro drone bug 3 ganger, hver gang legge til mer logging hvor problemet syntes å ligge. Etter den siste repro ble det klart at det ikke var minst forventet kodekode - drone-vinduet startet bare å oppdatere, deretter sovnet litt, men våknet aldri igjen - det virket som om oppgavene var til og med ganske enkelt ikke tilbake fra søvnen. Den opprinnelige feilen var ganske vanskelig å reprodusere, men CCP karkur satte sammen et skript som genererte 500.000 oppgavene som bare sov for en gitt tid, med litt sporing for å identifisere oppgavene som aldri er ferdige. Med dette skriptet har weve vært i stand til å reprodusere denne søvnforstyrrelsen noe pålitelig. Dette skriptet identifiserte oppgaven som ikke våknet opp, og ved inspeksjon var det klart at oppgaven ikke var planlagt eller blokkert - det var i en slags limbo. Mine første forsøk på å reprodusere feilen med CCP karkurs script var ikke vellykket - jeg kjørte i Jessica (vårt authoringdebugging verktøy) uten klienten og syntes ikke å ha lykke. Senere prøvde jeg i klienten med bedre hell, så det virket som om det var mer enn bare å ha mange oppgavene. Jeg begynte å lese gjennom den aktuelle C-koden for å prøve å komme opp med teorier. Tasklets (se Stackless Python for mer informasjon) kjøres i PyScheduler :: Kjør, ved å ringe PyStacklessRunWatchdogEx. Denne metoden tar inn en timeout-verdi og kjører eventuelle planlagte oppgavelinjer til den angitte tiden har passert. Når et oppgave er opprettet, er det planlagt og det vil da kjøre når PyScheduler :: Run kalles. Når et oppdrag sover, kaller det Synchro :: SleepWallclock, som implementeres ved å opprette en kanal og ringer mottak på kanalen. Dette blokkerer kanalen til noen sender noe på den kanalen. Synkro opprettholder en bunke sleepers - en sovende er en enkel gjenstand som har rett tid når oppgaven skal våkne opp, og kanalen. Synkro :: Tick trekker sviller fra toppen av bunken og sender en verdi på kanalen. Dette blokkerer igjen oppgaven og planlegger det. Min første ide var at det kunne være en feil i heap-koden. Det er vår egen kode, den er gammel og det er ingen enhetstester for den. Jeg vurderte å skrive noen tester for det, eller til og med finne en passende erstatning, men da skjønte jeg at symptomene ikke var i samsvar med oppgaven aldri trukket fra den bunken. Hvis det var tilfelle, ville oppgaven bare forbli blokkert for alltid. Det er fortsatt på min gjøremålsliste for å legge til tester for denne koden, skjønt. Min neste ide kom fra å se på dokumentasjonen til PyStacklessRunWatchdogEx. Det kan returnere en oppgave, som enten skal drepes eller omlegges. Det viste seg å være en blindgyde - dette gjelder bare når du kjører i preemptive modus, hvor en oppgave kan avbrytes. Vis meg koden jeg hadde en hunch som dreper oppgavene kan være en faktor i dette, men jeg kunne ikke se noe galt med koden rundt det. Likevel kunne jeg ikke overbevise meg selv om referanse telling av kanalen var riktig, så jeg bestemte meg for å rydde opp koden litt. Det føltes vanskelig hvordan det ble gjort. SleepWallclock-funksjonen lager kanalen, lagrer den i Sleeper-objektet, legger Sleeper-objektet i bunken og samtaler mottar på kanalen. Mottatt anrop returnerer etter Synchro :: Tick har ringt send på kanalen. Det unblocks det, slik at det blir planlagt. Oppgaven kan også bli drept, og i så fall returnerer en nullptr. Lar oss se på en utdrag fra Synchro :: Tick: Alt ser riktig ut - kanalen kan ikke trekkes ut under oppgaven før etter Send samtalen. Hva skjer når en oppgave blir drept Igjen, alt ser bra ut - oppgaven er fjernet fra bunken og kanalen slippes ut. Vær oppmerksom på at det ikke er en feil hvis oppgaven ikke finnes i bunken - den kunne ha blitt våknet og blitt planlagt på samme kryss som det blir drept, men i så fall vil kanalen bli utgitt i Tick. La oss undersøke dette litt lenger, skjønt. Husk at PyDECREF frigjør minnet hvis referansetellingen går til null. PyChannelNew-anropet i SleepWallclock returnerer et PyChannelObject med et referanseantal på en. Det er ikke lagt til noen referanser, så kanalobjektet slettes i Tick når det kaller PyDECREF. Dette burde være bra, siden det ikke er noen referanser til kanalen i SleepWallclock etter mottakssamtalen. Unntatt. I RemoveSleeper, som kalles etter at en oppgave er drept, sammenligner vi kanalobjekter. Det bør alltid være en en-til-en korrespondanse med oppgaver og kanaler, så det var effektivt å lete etter en oppgave her, men siden vi trengte å holde styr på kanaler for å våkne dem, bruker vi bare kanalene. Jeg la til en referanse til oppgaven i Sleeper-objektet, slik at jeg kunne bekrefte det her, og se og se, når jeg kjørte skriptene fra CCP karkur, fikk jeg en uoverensstemmelse - en oppgave var fast bestemt på å være i bunken basert på kanalen, men oppgaven samsvarer ikke. Eureka-øyeblikket Når et kanalobjekt slettes, er minnet nå ledig og tilgjengelig for gjenbruk. Dette innebærer at en oppgave som går i dvale på samme kryss som en oppgave blir drept nøyaktig når den ønsket å våkne opp, kan få samme kanalpeker som den drepte oppgaven. RemoveSleeper vil i så fall fjerne feil oppgaven (den som bare har kalt SleepWallclock) fra haugen, drep itamp39s kanal, og la den være i en ikke-planlagt, ikke-blokkert tilstand. Rettelsen er enkel - flytt PyDECREF-anropene til SleepWallclock. Dette sikrer at kanalobjekter ikke resirkuleres for tidlig, og etter min mening er det faktisk renere, slik at referanse tellingene blir lokalisert i en funksjon. EVE Online er nesten 14 år gammel nå og har sett mange kamper i løpet av sin levetid, og man kan si at kodebasen er grundig testet. Men det betyr ikke at lurebugger ikke gjemmer seg der, men å finne en feil i en slik grunnleggende funksjon var overraskende, minst sagt. Jeg antar at vi aldri kan anta at noen deler av vår kodebase er helt 100 korrekte. KKP karkur og andre har brukt en betydelig mengde tid på å spore dette problemet nede, så vi hadde stor tillit til høyere nivåskoden. Dette tillot meg å gå inn i denne undersøkelsen på antagelsen om at søvn var ødelagt, å være sta til jeg fant denne sjeldne kanten saken. Vi har grunn til å tro at noen andre feil er symptomer på det samme underliggende problemet - oversikten som ikke oppdateres, for eksempel, skjold-, rustning og strukturstenger ikke oppdateres. Disse feilene har alltid vært nesten umulig å reprodusere, men rapporteres ikke desto mindre, spesielt etter massetester eller tunge kamper på Tranquility. Core Starter Pack Introduksjon til den nye EVE Online Starter Pack Designet fra grunnen for å starte en ny piloter karriere, har Core Starter Pack et fullt arsenal av ferdigheter og utstyr for gruvearbeidere og crafters. Core Starter Pack inkluderer: ORE Venture gruvefregat Et komplett sett med moduler og utstyr for å sette ut skipet Ekstra ferdigheter, klar til å trene Blueprints for å bygge Venture og den dødelige Corax destroyer En mobil depot personlig deployable Avatar apparel: mann Esquire og kvinnelige eksekutørjakker (svart) Prototype Cerebral Accelerator (ferdighetsstimulator) 30 Dags spilltid Premium Edition La alle dine muligheter være åpne og vær klar for alt med Premium Starter Pack. Alt fra Core Starter Pack og alle fire innholdspakker er inkludert. Weve har også lagt til noen av de heteste slagskipskinnene og PLEX, et in-game token verdt 30 ekstra dager spilltid som kan brukes eller handles på EVE-markedet. Vær forberedt på hvor din eventyrlystne ånd vil ta deg med Premium Edition. Premium Edition inneholder: Core Starter Pack (inkludert 30 dager spilltid) Alle fire innholdspakker (unntatt Aurum): Explorer, Kolonist, Industrialist, Skirmisher Abaddon Tash-Murkon Battleship-hud Hyperion Innerzone Shipping Battleship-hud Maelstrom Nefantar Battleship skin Rokh Wiyrkomi Edition Battleship skin 1 PLEX (30 ekstra dager med spilletid) 750 AURUM for New Eden Store Inkluderer følgende innholdspakker: Colonist Content Pack utruster deg med essensielle for dine egne planetariske kolonier. Utforskerens innholdspakke gir spesialutstyr for hvem som gjør deres lykke til å finne og plage tapte skatter. Den industrialistiske innholdspakken gir deg ferdigheter, mineraler og tegninger for å komme i gang som produsent av krigsmaskiner. Skirmisher Content Pack armer deg med en kamp-klar Breacher fregat, ammunisjon og ferdighetene du trenger for å lære å holde deg selv i kamp. EVE Online -,,. ,. EVE Online,,,. ,. PVP,. EVE Online,. . . . EVE Online,. 60. , EVE Online,. -,. : Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (Windows 95, 98, ME, NT, 2000, XP, Vista): - Intel AMD, 2 SSE2: 2: 20: AMD Radeon 2600 XT NVIDIA GeForce 8600 GTS Shader Model 3 DirectX 9.0c): SSE DirectSound: DirectX 9.0c (),: ADSL - (,): 1024 768:: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10: Intel i7 AMD X4 (2): 4: AMD Radeon 6790 NVIDIA GeForce GTX 560 (1): 1920 1200:: Mac OS X 10.9, 10.10, 10.11:, - Intel, 2: 2: 20: NVIDIA GeForce 320M Intel HD 3000: ADSL - 10.10, 10.11: Intel i7 (3): 8: NVIDIA GeForce 675MX (1) Planetary Interaction Guide Planetary interaksjon i EVE Online består av å kjøpe et Command Center på markedet, bygge det på en planet, og deretter bygge uttrekkere og fabrikker til min ressurser fra planeten og produsere varer med dem. Den ble gjort fullt tilgjengelig den 8. juni 2010 med innføring av Command Centers til markedet. Les nedenfor for PI-veiledningen. Tren planetariske infrastrukturer Ferdighetene nedenfor er påvirket av evnen til å samhandle med planeter. Bare en av disse ferdighetene, Remote Sensing, er nødvendig for å kunne utføre planetarisk interaksjon. De andre ferdighetene, mens de er valgfrie, vil i stor grad bidra til å forbedre din evne til å utnytte ressurser fra planeter. Kommandosentraloppgraderinger - Denne ferdigheten gir deg tilgang til kommandosentre av høyere kvalitet, noe som påvirker hvor mange ting du kan legge til, noe som igjen påvirker hvor mange ressurser du kan bruke av gangen. Interplanetarisk konsolidering - Øker antall planeter du kan kolonisere av gangen, opp til maksimalt seks. PlanetologyAdvanced Planetology - Disse ferdighetene øker nøyaktigheten av varmekartet som vises i dine skanninger for planetariske ressurser. Disse to er de eneste planetariske infrastrukturfagene som har forutsetninger. For å trene planetologi må du trene Remote Sensing til nivå III. Avansert planetologi krever planetologi IV. Remote Sensing - Denne ferdigheten er nødvendig for planets skanning, og hvert nivå øker skanningsområdet. Finn en planet Bruk de nærliggende planetene ved hjelp av type søkeverktøy for å finne planeter av en bestemt type i nærheten av et bestemt solsystem. Eller, mens du er i spillet, åpner informasjonsvinduet for et solsystem og kontrollerer fanen Orbital Bodies for å finne planeten typer der. Det er åtte typer planeter i EVE som du kan samhandle med. For å få ressurser fra en planet, må du kjøpe et kommandosentrum på markedet som tilsvarer hvilken type planet du vil gruve fra. Derfor bør du se deg rundt forskjellige solsystemer på de planeter som er der, for å sikre at du kjøper riktig type kommandosenter som trengs for den typen planet. Husk at hvis en planet allerede har andre spillere kommandosentre på den (som du kan se om du høyreklikker i planetmodus og velger Vis andre spillere Networks), kan du fortsatt sette ditt eget kommandosenter der så lenge det er rom, men de andre spillerne vil også konsumere ressursene på planeten, og du kan oppdage at ressursene er redusert i en slik grad at det å ha et kommandosenter ikke er verdt det. Plattformer Typer planeter i EVE er: Barren Gass Ice Lava Oceanisk Plasma Krosset Storm Temperat Du kan ikke sette et kommandosenter på en splittet planet, men alle de andre typene er tilgjengelige for å sette opp planetariske operasjoner. Planet type bestemmer hvilke ressurser er tilgjengelig der. Se underdelene for materialet nedenfor for et diagram over hvilke planettyper som har ressurser. Du kan også finne ut hvilke typer planeter som inneholder hvilke typer ressurser ved å gå til Materials amp Research-delen av markedet, velge Planetary Materials og deretter velge Raw Materials. Informasjonsvinduet for hvert materiale i denne listen viser hvilken type kommandosentral som kreves for å trekke ut materialet (for eksempel: lava-kommandosentrum, ufruktbar kommandosentral osv.) Sikkerheten til et solsystem begrenser ikke typer av planeter som du kan finne der. Alle typer planeter kan bli funnet om du befinner deg i høy sekss, lavsekke, ormhullrom og så videre. Imidlertid er noen planettyper mye mer vanlige enn andre, med gass og kule planeter som de to vanligste, og oceaniske og plasmaplaneter er minst vanlig (ikke teller knuste planeter, hvorav det er bare 10 i alle EVE). Også planeter i lavseksjon, 0,0 mellomrom og ormhullrom har et bedre utbytte av råmaterialer per ekstraktor enn planeter i høy sekss. Tabellen nedenfor viser den omtrentlige fordeling av planettyper i EVE. Prosentverdien indikerer hvilken prosent av planetene i EVE er den typen, for eksempel er 30 av alle planeter i EVE Gassplaneter, 11 av alle planeter i EVE er Temperate, og så videre. Fordeling av planettyper Kjøp et kommandosenter Når du har bestemt deg for en planet for å min, kjøp riktig type kommandosentral som tilsvarer den typen planeten (et barren kommandosenter for en barren planet, et temperert kommandosenter for en temperert planet , og så videre.) Før innbrudd 1.1.1 utgitt, var det flere nivåer av kommandosentre som du kunne kjøpe på markedet. Dette har endret seg i Incursion 1.1.1: nå er det bare ett nivå av kommandosenter som kan kjøpes på markedet for hver planettype. Når den er installert på en planet, starter den ut på det mest grunnleggende nivået av CPU og effekt, men du kan oppgradere det i planetmodus ved å velge Oppgradering og klikke på linjen med de grønne rektanglene. Du vil bli vist oppgraderingskostnad og CPU og strømforbruk for det valgte oppgraderingsnivået. Bygg kommandosentralen Sett kommandosenteret inn i skipets lastelagring og frakk. Du trenger ikke å reise til en planet for å bygge der, trenger du bare å være i et skip, løsnet, og i samme system som den der du bygger kommandosentralen. Når det er bygget, kan du styre kommandosentralen og andre planetariske strukturer fra et hvilket som helst solsystem via Vitenskap og Industri-fanen, selv om du er forankret i en stasjon. Høyreklikk på selve planeten eller planetenikonet i oversikten gir deg muligheten til å se planeten i planetmodus. Dette vil bringe deg til en visning av planeten som du kan rotere og zoome. En spesiell planetarisk interaksjonsrute vises til venstre. Bygg-kategorien gir deg muligheter til å bygge et kommandosentral, ekstraktorer og andre strukturer, mens skanningsknappen lar deg undersøke planetens ressurser. Ved å klikke på Skanneknappen vises en liste over hvilke typer ressurser som er der. Når du klikker på en bestemt ressurs, vises et varmekart på planeten som viser deg hvor tett eller sparsom ressursene er. Varmere farger (hvit, rød, oransje, etc.) indikerer tette ressurser, og kaldere farger (blå, grønn, etc.) indikerer sparsomme ressurser. Du kan bruke pilene til venstre og høyre for fargestangen til å krympe eller strekke fargene, slik at du kan endre fargene for å understreke de tettere lommene eller tynnere lommene hvis du ønsker det. For å få en god ide om hvor de varme stedene på en planet er, begynner med fargestangen helt til høyre, og sakte komprimerer den til venstre til de første flekkene av hvitt vises på planeten. Dette er plasseringene til de tetteste ressursinnskuddene. Bruk varma kartet til å velge et sted å bygge kommandosenteret ditt. Velg et sted som lar deg trekke ut fra mange rike innskudd uten å overbelaste ditt kommandosenter ved å gjøre det til lange koblinger til fjerntliggende ecu. Hvis det er mulig, legg kommandosentralen på et område der de ønskede ressursene er sparsomme, slik at du ikke sperrer uttrekkshodene fra et varmt sted. Etter å ha valgt kommandosentralen fra byggemenyen, klikk på planeten der du vil sette kommandosentralen. Du vil bli vist prisen, og kan velge å avbryte eller bygge. Når du ønsker å bygge noe på en planet, må du klikke på Bygg for å bekrefte. Når du gjør det, vil du bli belastet gebyrer og avgifter på dette tidspunktet. Sett opp en ekstraktor og undersøkelse for innskudd Hvis du hadde satt opp ekstraktorer før Incursion 1.1.1 patch, vil du bli pålagt å demontere dine gamle ekstraktorer. De gamle ekstraktorene er blitt utdatert og erstattet med nye ekstrautstyrs kontrollenheter. Du vil bli refundert med mengden ISK som du brukte til å sette opp de gamle ekstraktorene. Når du har satt opp et kommandosentral, kan du bygge uttrekksstyringsenheter. Disse er kjøpt i planetmodus, ikke på markedet. Husk å plassere din ECU slik at du minimerer avløp på kommandosentralen CPU og strømutgang. Du vil senere bli forlenget avtrekkshodene fra din ECU. Prøv å finne et sted for din ECU som ligger et sted mellom kommandosentralen og de ønskede utstillingsstedene for å holde CPU - og strømkostnadene nede. Etter at du har bygget en ECU, kan du klikke på Survey-alternativet for å begynne å sette opp utvinningsprogrammet ditt. Dette åpner ECU-undersøkelsesvinduet. I ECU-undersøkelsesvinduet velger du først hvilken type ressurs du vil pakke ut ved å klikke på det aktuelle ikonet til høyre som tilsvarer typen ressurs du vil pakke ut. Planeten viser varmekartet for ressursen du valgte. Hvis du trenger å justere varmekartskalaen, klikker du på skanneknappen øverst til venstre på skjermen og justerer den der. Etter å ha valgt ressursen, klikk på en av de ti sirklene på venstre side av undersøkelsesvinduet. Dette vil skape et ekstrakthode. Du kan opprette opptil ti ekstraksjonshoder per ECU, men du er også begrenset av din CPU og strømutgang, slik at du kan være begrenset til færre enn ti avtrekkshoveder, avhengig av oppsettet. Et ekstraksjonshode er koblet til ekstraktoren og kan plasseres hvor som helst innenfor en fast radius rundt ECU. Sirkelen for hvert ekstraktorhode vil vise utvinningskvalitetsindeksen til høyre for den. Dette er en prosentandel som representerer det potensielle utbyttet ved uttrekkshuvudets nåværende beliggenhet, hvor en høyere prosentandel betyr høyere utbytte. Hvis du plasserer et ekstrakthode, vises også et strekkdiagram midt på skjermen. Denne strekgrafen representerer hvor mange enheter av den ekstraherte ressursen som vil bli hentet ut på hver syklus. Du kan øke eller redusere totalvarigheten av ekstraksjonsprogrammet ditt ved å justere glidebryteren nederst til venstre på skjermen. Minimumsutvinningsprogrammets varighet er 1 time, og maksimumet er 14 dager. Du vil legge merke til når du justerer utvinningsprogramvarens varighet at det noen ganger er pigger i stolpediagrammet. Disse nuggets er midlertidige hotspots som vanligvis forsvinner etter noen sykluser. Du vil også legge merke til at det har en tendens til å være en betydelig reduksjon av ressurser hvis du bruker en lang varighet for utvinningsprogrammet ditt. Dette er å forvente, fordi du kontinuerlig tømmer en ressurs uten å la den regenerere. En lengre programvarighet vil øke uttrekkningsradiusen for alle avtrekkshodene. Hvis du plasserer to ekstraksjonshoder for nær hverandre, vil du se statisk vises rundt dem, og en rød negativ prosent vil vises under hvert påvirket ekstrakthode i undersøkelsesvinduet. Dette skjer fordi det overlappende ekstraksjonsområdet for de to ekstrakthodene vil føre til at de to konkurrerer med hverandre, og begge får redusert effektivitet som et resultat. Hold uttrekkshodene ut av hverandres måte for å unngå dette problemet. Når du plasserer ekstrakthodene dine og velger programmets varighet, kan du holde øye med nederst til høyre i undersøkelsesvinduet for å se hvor mange enheter per time (i gjennomsnitt) og hvor mange totale enheter du vil få med programmet. Når du er fornøyd med utvinningsprogrammet ditt, velger du Installer program, og klikker deretter på send øverst til venstre på skjermen for å fullføre endringene. Sette opp en industrifasilitet for å produsere produkter Ved å sette opp et industrianlegg vil du kunne produsere varer som du så kan selge på markedet. Som med alle andre PI-strukturer, bruker industrien anleggene CPU og strøm. Når det gjelder produksjonsprodukter, har forskjellige typer planeter forskjellige råvarer, og med disse materialene kan mange forskjellige varer produseres. Se nedenfor for en liste over råmaterialene som finnes på planeter. sammen med alle de materialer og råvarer du kan produsere med dem. Når du har bygget et industrianlegg, må du opprette en kobling fra avtrekksvognen til anlegget, bestemme hvor mye av ekstrakterne ressursene skal rute til anlegget, og opprett ruten. Det finnes flere nivåer av industrianlegg, med de mest grunnleggende som brukes til å behandle råmaterialene du trekker ut, og den mest avanserte brukes til å slå spesialiserte varer til avanserte. Hver type industrianlegg har allerede alle skjemaene som er bygget inn, de er ikke kjøpt på markedet. Når du har ekstraktor utvunnet råvarer fra planeten, klikk på industrianlegget og velg et skjema fra rullegardinmenyen som bruker den typen råmateriale. Når du har gjort det, kan du opprette en rute til industrianlegget fra ekstraktoren din. Du vil ikke kunne rute råvarene til anlegget før du har valgt en skjema for anlegget. På samme måte, hvis du bygger et mer avansert industrianlegg, må du velge skjematikken for varen du vil produsere der, før du kan rute materialene til det anlegget. Sette opp en lagringsenhet Avhengig av utvinning og produksjonsoppsett, kan du dra nytte av ekstra lagringsplass på planeten. Bygg et lagringsanlegg på planeten og lag en link til det fra strukturer som du må lagre produkter på, og opprett en rute for å få disse ressursene sendt til lagringsanlegget. Flytte ting rundt Når du har etablert koblinger mellom strukturer, kan du klikke på produktene dine og velge Opprett rute for å få produktene dine sendt automatisk til ønsket destinasjon. De rutede produktene vil bli overført så snart de er blitt ekstrahert eller produsert, så lenge det er plass i destinasjonen. Ruteprodukter er måten å få ekstrakter og andre konstruksjoner automatisk til å sende materialene dine til dine industrielle anlegg, kommandosentral, lanseringspute og så videre. Som nevnt tidligere, hvis du ønsker å lede materialer til et industrianlegg, må du først velge skjematisk av materialet eller varen du ønsker å produsere der. Du kan bare rute materialer og råvarer til et industrianlegg dersom disse anleggene skjematisk bruker disse materialene og råvarene. For eksempel, hvis du forsøker å rute byggeklosser til et industrianlegg som bruker vannskjema, vil du ikke få lov til å opprette den ruten. Som med alt annet du kan bygge på en planet, må du klikke på Bygg-knappen før ruten din faktisk er opprettet. Hvis du vil flytte varer fra ett sted til et annet umiddelbart, i stedet for å vente på automatisk ruting, velger du Expedite Transfer. Velg produktet eller produktene du vil flytte, og bekreft deretter. Det er en nedkjølingsperiode etter en rask overføring, så du må vente på den nedkjølingsperioden for å avslutte før du gjør en annen fremskyndet overføring. Start elementene i rommet Når du er klar til å sende varene dine til skipet ditt, må du først overføre dem til kommandosentralen din, og deretter velge Start. Flytt de ønskede elementene inn i nyttelastet, og betal den nødvendige ISK for å starte varene. Jo flere elementer du ønsker å starte, desto mer vil det koste. Dette er en enveis lansering. Se nedenfor for hvordan du henter lanserte elementer. Vær oppmerksom på at elementer som lanseres på denne måten, kun vil være i rommet i en begrenset periode, så sørg for å hente dem på en riktig måte. Alternativt kan du bygge en lanseringspute på din planet, som både kan sende og motta varer. For å sende materiale ned til en planet, må du kaste seg til planene Tollvesenskontoret, som er en struktur som kretser planeten. Når du er i nærheten av tollkontoret, kan den brukes mye som en lastcontainer: åpne den, og flytte varer inn i den fra lasten din. Når det er gjort, kan du høyreklikke på tollkontoret og åpne tollgrensesnittet for å få materialene sendt ned til startpakken. Du vil også grensesnittet med tollkontoret hvis du har lansert elementer fra startpakken. Henter lanserte elementer Når du har lansert, kan du hente varene dine ved å gå til din journal og velge fanen planetarisk interaksjon. Det vil bli et bokmerke der for hver av lanseringene du har gjort. Høyreklikk på bokmerket og kryp til den plasseringen for å rendezvous med lastraket. Det vil se ut som en lastkapsel i rommet. Du kan ganske enkelt flytte varene ut av det i lasten din, som med enhver annen plassbundet lastbeholder. Du kan ikke sende denne lastcontaineren tilbake til planeten din, da den forsvinner når du har tømt den. Vær oppmerksom på at lastraketter bare er i plass i en begrenset periode, og vil etter hvert krasje inn i planeten og gå tapt hvis du ikke henter innholdet på en riktig måte. Nedtellingen til re-entry vises i lanseringsfanen i journalen din. Overvåke din planetariske aktivitet Hvis du er forankret i en stasjon, kan du bruke fanen Vitenskap og industri for å sjekke statusen til dine planetoppsett. Mens du er i gang, kan du bygge nye planetariske interaksjonsnoder, fjerne dem, lage ruter, planlegge lanseringer og så videre. Du kan imidlertid ikke bygge et kommandosenter på en planet hvis du er anbrakt i en stasjon du må kjøpe kommandosentralen fra markedet, og være utocket i systemet som har den planeten. Råstoffer og bearbeidede materialer Følgende er en liste over råmaterialene som du finner på EVE planeter. Disse ressursene vises i varierende konsentrasjoner på forskjellige planettyper. Også angitt er de bearbeidede materialene som kan produseres fra hvert råmateriale (det er bare ett bearbeidet materiale per råmateriale). I parentes er de typer planeter som råvarene kan bli funnet på. Nedenfor er et diagram som viser hvilke planettyper som har råmaterialer. Refined Commodities Følgende er en liste over de produktene du kan produsere med de behandlede materialene som er oppført ovenfor. Hver raffinert vare krever to typer bearbeidet materiale. Planettyper hvor du kan produsere de raffinerte råvarene For de fleste raffinerte varer er det minst en planettype som har alle de materialene som kreves for å produsere dem. Med andre ord, i de fleste tilfeller trenger du ikke å importere materialer fra flere typer planeter for å produsere raffinerte varer. Nedenfor har jeg listet opp de typer planeter som har alle nødvendige materialer for hver av de raffinerte råvarene. Jeg har notert tilfellene der du må importere materialer fra flere planettyper. Spesialiserte råvarer Følgende er en liste over spesialiserte varer og deres forutsetninger. Spesialiserte varer som kan formes med materialer fra en enkelt planet. Følgende spesialiserte varer kan produseres på en enkelt planet type uten å måtte importere materialer fra andre planeter. Spesialiserte varer som kan formes med materialer fra minst to planettyper Spesialiserte varer som kan formes med materialer fra minst tre planettyper Avanserte varer Advanced Commodities som kan formes med materialer fra minst to planettyper Avanserte varer som kan dannes med materialer fra minst tre planettyper Avanserte varer som kan formes med materialer fra minst fem plantyper. Sammendrag av råmaterialer som kreves for hver avansert varesendingskode 24000 Karbonforbindelser 24000 Noble Metals 48000 Reaktiv Gass 48000 Felsic Magma 24000 Planktiske Kolonier 24000 Noble Gass 48000 Autotrophs 24000 Ikke-CS-krystaller 24000 Suspended Plasma Integrity Response Droner 24000 Reaktiv Gass 48000 Noble Gass 48000 Karbonforbindelser 48000 Noble Metaller 48000 Suspensjonert Plasma 24000 Vandige Væsker 24000 Autotrofer 24000 Mikroorganismer 48000 Planktiske Kolonier 48000 Ikke-CS Krystaller 24000 Base Metaller 24000 Felsic Magma Nano-Fact ory 24000 Micro Organisms 24000 Complex Organisms 24000 Carbon Compounds 24000 Autotrophs 24000 Ionic Solutions 24000 Noble Gass 24000 Suspended Plasma 24000 Vandige Væsker 6000 Base Metals Organic Mortar Applicators 24000 Reactive Gass 24000 Noble Gass 24000 Joniske Løsninger 24000 Vandige Løsninger 24000 Noble Metaller 24000 Base Metaller 24000 Non - CS-krystaller 24000 Tungmetaller 6000 Mikroorganismer Rekursiv Computing Modul 24000 Planktiske Kolonier 24000 Noble Gas 48000 Mikroorganismer 48000 Vandige Væsker 48000 Base Metaller 24000 Ikke-CS-krystaller 24000 Suspended Plasma 24000 Karbonforbindelser 24000 Noble Metaller Selv Harmoniserende Kjernekraft 48000 Reaktiv Gass 48000 Felsic Magma 24000 Ionic Solutions 24000 Suspended Plasma 48000 Autotrophs 24000 Noble Metals 24000 Tungmetaller 24000 Planktiske Kolonier 24000 Komplekse Organer Sterile Rørledninger 6000 Vandige Væsker 24000 Basemetaller 24000 Tungmetaller 24000 Ikke-CS Krystaller 24000 Felsic Magma 24000 Kullforbindelser 24000 Komplekse Organer 24000 Micr o Organisms 24000 Planktiske kolonier Wetware Mainframe 72000 Base Metaller 72000 Vandige Væsker 48000 Ioniske Løsninger 24000 Ikke-Krystalliske Krystaller 48000 Tungmetaller 72000 Mikroorganismer 24000 Kullforbindelser 48000 Komplekse Organer 24000 Noble Gassprodukerende Avanserte Varegrupper Når du setter råvarene dine i bearbeidede materialer og råvarer, Det fungerer som følger: 3000 enheter av et råmateriale skaper 20 enheter av et behandlet materiale (også kjent som en grunnleggende vare). 40 enheter av hver av de nødvendige typer bearbeidet materiale skaper fem enheter av en raffinert vare. 10 enheter av hver av de nødvendige typer raffinerte varer oppretter 3 enheter av en spesialisert vare. 6 enheter av hver av de nødvendige typer raffinerte varer, eller 40 enheter av hver av de nødvendige typer grunnvare, kombineres for å opprette en enhet med avansert vare. Kort sagt, for å lage en enkelt enhet med avansert vare, trenger du 6 av hver raffinert vare, noe som krever 20 av hver raffinert vare, noe som krever 160 av hvert bearbeidet materiale som krever 24000 av hvert råmateriale. Planet Shortcuts Nedenfor er noen råd for å få de råmaterialene du trenger uten å måtte jakte på en sjelden planettype. De mest sjeldne planeter i EVE er Storm, Ice, Oceanic og Plasma. Heldigvis er det eneste råmaterialet som er eksklusivt for en sjelden planettype, Planktiske kolonier (IceOceanic). For de andre materialene: Alle råmaterialene som finnes på Plasma planeter finnes på Barren eller Lava planeter. Med unntak av planktiske kolonier finnes alle råmaterialene som finnes på Oceanic planeter på Temperate planeter. Med unntak av planktiske kolonier finnes alle råmaterialene som finnes på isplaneter på Barren eller Lava planeter. Alle råmaterialene som finnes på Storm-planeter, finnes på Gass - eller Lava-planeter. Imidlertid kan noen av råvarene være mye mer rikelig på de sjeldne planettyper. Sikkerhet og planetarisk samhandling Hvordan påvirker sikkerheten planetarisk samhandling Andre aktører kan ikke angripe eller ødelegge kommandosentrene dine (selv om de kanskje kan via DUST 514), men planeter vil sannsynligvis ha flere kommandosentre tilhørende andre spillere, som alle tegner ressurser fra planeten sammen med deg. Dette kan påvirke hvilke ressurser som er igjen for deg å ta. På null sekunder kan du bare bruke kommandosentralen mens alliansen din har suverenitet i det systemet. Du vil ikke kunne bruke kommandosentralen dersom en allianse enn din egen vinder suverenitet i det systemet.

No comments:

Post a Comment