Saturday 21 October 2017

Braintrading Inc System 7 0


Vårt Intelligent Trading Software BrainTrading System er den mest nøyaktige prediktive metoden (indikatorpakken) for å kjøpe bunn, selge topper, bestemme trend og tre nd reverseringer, opprinnelig ble utviklet av BrainTrading Solutions for Forex-markedene. BrainTrading System metodikken ca n brukes til ethvert marked, enhver tidsramme, og er så rettidig og nøyaktig på Forex markeder, Futures, Obligasjoner, aksjer og varer. BrainTrading Software hovedfunksjoner: Kjøp bunn og selger topper med lav dollarrisiko. Genererer høy sannsynlighet Mekanisk BuySell Signaler (70). Stram Trailing Stopper lås i fortjeneste og holder deg i markeder for de store trekkene. Dynamiske trendindikatorer viser handelsutviklingen for enhver tidsramme. Dag, Swing eller Posisjon handler ethvert marked med uhyggelig presisjon og selvtillit. Veldig lett å lære å bruke. HVORDAN Trenger du å komme i gang Flere timer for å lære en av de mest nøyaktige metodene noensinne En datamaskin med internettilgang. Et sterkt ønske om å øke porteføljens ytelse. En vilje til å vinne Ta deg tid til å se hvor enkelt vår analyse er å bruke og hvor enkel vår handelsplan er og ta deretter det neste trinnet i forhold til dine handelsmål som kommer til virkelighet ved å fylle ut vårt bestillingsskjema i dag, vi har spesielle priser for deg Viktig ansvarsfraskrivelse . Forex, Futures, Options og Securities trading har risiko for tap og kan ikke være egnet for alle personer. Ingen system kan garantere fortjeneste eller frihet fra tap. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Hypotetiske eller simulerte resultatresultater har visse inneboende begrensninger. I motsetning til en faktisk ytelsesrekord representerer simulerte resultater ikke faktisk handel. Også siden handlingene faktisk ikke har blitt utført, kan resultatene ha under - eller overkompensert for eventuelle konsekvenser av visse markedsfaktorer som manglende likviditet. Simulerte handelsprogrammer generelt er også underlagt det faktum at de er utformet til fordel for ettersyn. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Under ingen omstendigheter vil verken BrainTrading Solutions eller noen av dets partnere være ansvarlig eller ansvarlig for eventuelle spesielle, tilfeldige, foelgende, indirekte eller andre tap som skyldes bruk av BrainTrading system. BrainTrading System Thats Wave 59. Det ser ut som mye av jobbe for å finne ut det. Det har til og med ASTROLOGI der inne (antagelig å forutsi hvilke dager som er mer sannsynlig å være volitile). En leieavtale er 69 per måned, 30 dagers gratis prøveperiode. Å KJØP det koster rundt 2400 (12 utbetalinger på 199) pluss det trenger en datafeed. For 600 mer kan du delta på en 4xMadeEasy seminar og få det lettere å forstå pakken i stedet. For øvrig, ta bare 600 og få Ukranians Braintrading-pakken og bruk Metatrader GRATIS (følger signaler, men plasserer handler ved hjelp av en annen megler med mindre du føler deg komfortabel med å ha din voksende kontanterhorde stashed i vaultene dypt inne i tidligere sovjetiske okkuperte landområder). En ting om Metatrader og indikatorene (dette gjelder sannsynligvis også REAL BT). Hvis du har en treg datamaskin, mindre enn 500mz og BARS ikke viser riktig, bytt ALLBARS fra 500 til noe mindre (hvis flere diagrammer er oppe, må tallet justeres). Jeg har mine satt ned til 200, men har siden avgjort på 50 da jeg hadde 5 diagrammer opp. Braintrader-tråden har noen BT og ASCT som copycat-indikatorer som er lagt ut gratis. Hvor nyttig disse er gjenstår å bli sett, men på leas en person sier den virkelige BT er bedre. Jeg prøver dem selv, men har ikke fått nok markeds tid til å sette dem på prøve ennå. Ble med i mai 2004 Status: Medlem 2 Innlegg Hei, gutter. Min hobby er å samle forskjellige handelssystemer For de siste 3 årene har jeg brukt mange dollar å kjøpe systemer og bruke 6 forskjellige forex rådgivertjenester. Mitt siste oppkjøp var braintrading system 2 måneder siden. Jeg fikk god rabatt for ubegrenset lisens og Andriy (eier av denne virksomheten) er virkelig fin fyr. Jeg setter stor pris på hans hjelp. Jeg ba ham om å gjøre noen nyttige systemoppgraderinger relatert til varsler, og alt dette arbeidet ble gjort om noen dager uten noen betalinger fra meg. Så kundeservice er veldig bra. Nå om Braintrading-systemet. Jeg er intradaghandler og vet ikke noen annen pakke (inkludert Asctrend fra Ablesys med prinsipper som ligner Braintrading og Asctrend ble vurdert 1 i handelsbladet som beste trend etter system) som kan identifisere intradag trender bedre enn braintrading. Jeg og noen gutter prøvde braintrading og originale asctrend for tradestation og vår beslutning er at braintrading er mye mer nøyaktig i trendidentifikasjon, spesielt for intradagskjemaer. Å ha kun 1-2 oppføringer daglig med enkel oppføring og utgang regel handel bare 1 valutapar usdchf min fortjeneste for hele april var 944 pips (1181-237) og nåværende fortjeneste for mai er 630 pips så jeg er glad med systemet og mine resultater. Hilsen fra India. Ble medlem Apr 2004 Status: Medlem 14 Innlegg Er det mer av en dag trading system enn et lengre sikt system Ble medlem Mar 2004 Status: Magic Man 3,451 Innlegg ser interessant ut. Jeg liker hvordan det skal jobbe med hvilken som helst tidsramme, hvilket som helst par etc. Fleksibilitet er alltid et tegn på et godt system. leser gjennom deres nettsted, jeg har en hunch de bruker en pris akselerasjonmomentum strategi. Jeg sier dette fordi akselerasjon og momentum er en av de få indikatorene som fungerer på tvers av alle markeder og har den fleksibiliteten de beskriver. De nevner også Van Tharp et par ganger, og han er en fan av prisakselerasjon, så vel som risikomodellen de diskuterer. Slapp av og vær glad. Ble med Mar 2004 Status: Magic Man 3.451 Innlegg jeg skrev dem bare en e-post for å spørre om de ville la meg prøve det ut på TradeStation. Hvis systemet gir noen anstendige resultater, vil jeg rapportere tilbake til dere. Slapp av og vær glad. Ble medlem Mai 2004 Status: Medlem 1 Innlegg Jeg ville være interessert i å finne ut om dette systemet meg selv Ble med i mai 2004 Status: Medlem 1 Post HAR DU HØRT AV FOREX-ADVISOR I ARIZONA USA Hei, gutta. Min hobby er å samle forskjellige handelssystemer For de siste 3 årene har jeg brukt mange dollar å kjøpe systemer og bruke 6 forskjellige forex rådgivertjenester. Mitt siste oppkjøp var braintrading system 2 måneder siden. Jeg fikk god rabatt for ubegrenset lisens og Andriy (eier av denne virksomheten) er virkelig fin fyr. Jeg setter stor pris på hans hjelp. Jeg ba ham om å gjøre noen nyttige systemoppgraderinger relatert til varsler, og alt dette arbeidet ble gjort om noen dager uten noen betalinger fra meg. Så kundeservice er veldig bra. Nå om Braintrading-systemet. Jeg er intradaghandler og vet ikke noen annen pakke (inkludert Asctrend fra Ablesys med prinsipper som ligner Braintrading og Asctrend ble vurdert 1 i handelsbladet som beste trend etter system) som kan identifisere intradag trender bedre enn braintrading. Jeg og noen gutter prøvde braintrading og originale asctrend for tradestation og vår beslutning er at braintrading er mye mer nøyaktig i trendidentifikasjon, spesielt for intradagskjemaer. Å ha kun 1-2 oppføringer daglig med enkel oppføring og utgang regel handel bare 1 valutapar usdchf min fortjeneste for hele april var 944 pips (1181-237) og nåværende fortjeneste for mai er 630 pips så jeg er glad med systemet og mine resultater. Hilsen fra India. Ble medlem Mar 2004 Status: Magic Man 3,451 Innlegg ja beklager, jeg prøvde å glemme denne tråden. Som du sikkert har funnet ut nå, var jeg ikke imponert over Brain Trading. først og fremst er dette ikke et mekanisk handelssystem. det er mer som en quotSuper Indicatorquot. Resultatene av handel med dette systemet er basert på handelsdommerens dom (dvs. ti personer som handler systemet vil ha vesentlig forskjellige resultater fra hverandre). de sendte meg indikatorene for TradeStation. Jeg skal teste dette ved hånden, jeg tror ikke det, jeg skrev dem en e-post og ba om at de skulle sende meg en faktisk strategi (ikke en indikator) slik at jeg kunne laste den på diagrammet og backtest resultatene. deres svar var at de fremdeles jobber med strategien, quottrying å kutte ned på whipsawsquot. dette er da røde flagg gikk av. hvis de allerede har disse quotgreatquot indikatorene, bør de kunne programmere det inn i en faktisk strategi innen timer. også, hvis du ikke kan finne ut hvordan du programmerer regler som vil kutte ned på whipsaws, hvordan duck skal du kutte ned på whipsaws trading strategien quotfreestylequot det opplagte svaret er at du må bruke skjønn, og det er derfor Dette er ikke et mekanisk handelssystem. så jeg har aldri testet systemet. du kan ikke virkelig, fordi indikatorens regler er en hemmelighet, og de gir ikke en nøyaktig strategi. med mindre du selvfølgelig vil tilbringe de neste 6 månedene i sanntid, noe som ville være et utrolig sløsing med tid gitt det mange andre alternativet som handleren har. hvorfor brukte 6 måneder på å gjøre noe som skulle ta 4 timer hvis du er i markedet for en god indikator at du ikke vet formelen til, for all del, Brain Trading er et utmerket valg Beklager brutal ærlighet. Jeg føler det min plikt å forummedlemmene slappe av og være glad. ja beklager, jeg prøvde å glemme denne tråden. Som du sikkert har funnet ut nå, var jeg ikke imponert over Brain Trading. først og fremst er dette ikke et mekanisk handelssystem. det er mer som en quotSuper Indicatorquot. Hvis du er i markedet for en god indikator på at du ikke vet formelen til, er Brain Trading et utmerket valg. Beklager brutal ærlighet. Jeg føler det min plikt til forummedlemmene. Vel sagt Merlin. Jeg setter pris på din frankhet om hva du synes bør definere et handelssystem. Jeg lene meg mot Richard Dennis-definisjonen som sa at et sant handelssystem burde ha regler som dekker alle muligheter, og gir ingen skjønn til forhandleren. Jeg legger merke til at flertallet av handelsmenn her er nye til forex trading, og jeg synes det er flott at du tar deg tid til å gjøre, kanskje til noen, upopulære uttalelser for å hjelpe nyere handelsmenn til å etablere forståelsen av hva de får når de gå og bruke pengene sine på markedet. Tråd: Brain Trading System 7.0 (95 presis signal) for salg-usd50. Faktisk pris: usd250 Brain Trading System 7.0 (95 presis signal) for salg-usd50. Faktisk pris: usd250 Jeg vil bare dele mitt fantastiske valutasystem (omtrent 95 presise signaler) - Brain Trading System 7.0 som jeg kjøpte fra Brain Trading Solutions-firmaet (usd250) med noen som ikke har råd til å kjøpe den til faktisk pris. Jeg tilbyr bare usd50 til hvem som er interessert i å ha systemet. til de som er interessert, kan sende e-post til meg på. aqucoyahoo eller YM meg. aquco En liten gjennomgang om denne sytem: BrainTrading System er den mest nøyaktige prediktive metoden (indikatorpakken) for å kjøpe bunn, selge topper, bestemme trend og trend reverseringer, ble opprinnelig utviklet av BrainTrading Solutions for Forex-markedene. BrainTrading System-metoden kan brukes på ethvert marked, hvilken som helst tidsramme, og er så rettidig og nøyaktig på Forex-markeder, futures, obligasjoner, aksjer og råvarer. BrainTrading Software hovedfunksjoner: Kjøp bunn og selger topper med lav dollarrisiko. Genererer høy sannsynlighet Mekanisk BuySell Signaler (70). Stram Trailing Stopper lås i fortjeneste og holder deg i markeder for de store trekkene. Dynamiske trendindikatorer viser handelsutviklingen for enhver tidsramme. Dag, Swing eller Posisjon handler ethvert marked med uhyggelig presisjon og selvtillit. Veldig lett å lære å bruke. å vite mer dypere om dette systemet. kan gå direkte til Brain Trading Solutions selskapets hjemmeside - braintrading

No comments:

Post a Comment